ایران فرانچایز
ایران فرانچایز

اخذ اقامت یونان با خرید ملک

یکی از  روش‌های دریافت اقامت دائم کشور یونان، خرید ملک در این کشور است. این روش اقامتی بسیار مطمئن و آسان است و ریسک پایینی دارد. یونان چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان را دارد و شما می‌توانید با خرید ملک در آن موفق به اخذ اقامت طلایی یونان و پاسپورت یونانی شوید.

در سال‌های اخیر شرایط مناسب و امتیازات به خصوصی که دولت یونان برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته است، آن را تبدیل به فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری خانواده‌ها از اقصی نقاط جهان کرده است. در ادامه به بررسی دقیق شرایط اقامت یونان با خرید ملک خواهیم پرداخت.

 

اقامت طلایی یونان در سال 2024

نوعی ویزای اقامتی است که از طریق سرمایه‌گذاری به کشوروندانی که تابعیتی غیر از اتحادیه اروپا دارند اعطا می‌گردد. سرمایه‌گذاران خارجی با سرمایه‌گذاری در یونان به توسعه اقتصادی این کشور کمک بسزایی می‌کنند. در قبال آن دولت یونان نیز مزایای فراوانی را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

آن چه در خصوص گلدن ویزا یونان متقاعدکننده است و آن را به روشی ایده‌آل تبدیل نموده، هزینه آن مقرون به صرفه آن است. راه‌های سرمایه‌گذاری مختلفی برای دریافت اقامت یونان وجود دارد، اما رایج‌ترین و بهترین آن، خرید ملک و مستغلات آن به ارزش حداقل 250 هزار یورو است. این موضوع کشور یونان را به کشوری محبوب برای مهاجران تبدیل کرده است، چرا که نهایتا موجب دریافت کشوروندی یونان و دسترسی به اتحادیه اروپا می‎شود.

مدت اعتبار گلدن ویزا یونان در 2024

در سال 2024 میلادی ویزای طلایی یونان با مدت اعتبار 5 سال برای شخص متقاضی و اعضای خانواده وی صادر می‌گردد. تا زمانی که شخص مدارکی مبنی بر حفظ دارایی خود در یونان ارائه دهد، می‌تواند اقامت سرمایه گذاری یونان را به صورت نامحدود هر 5 سال یکبار تمدید نماید. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این روش اقامتی، عدم نیاز به سکونت متقاضی در یونان در این 5 سال است. سرمایه‌گذاران بعد از گذشت 2 سال از 5 سال، می‌توانند برای دریافت پاسپورت یونانی اقدام نمایند.

مزایای گلدن ویزا یونان

در میان گلدن ویزاهای اروپایی، گلدن ویزا یونان به کمترین میزان سرمایه نیاز دارد. برای آن که واجد شرایط این برنامه مهاجرتی باشید، بایستی ملکی به ارزش حداقل 250 هزار یورو خریداری فرمایید. این طرح این امکان را فراهم می‌کند تا همسر و فرزندان زیر 21 سال مجرد و همچنین والدین تحت تکفل خود و همسرتان را نیز همراه خود به یونان ببرید.

در صورتی که فرزند شما سنی بالاتر از 21 سال دارد اما بیش از 24 سال نیست و در حال حاضر دانشجو است، امکان دارد شامل پرونده اقامت طلایی یونان شود. مزیت این روش در آن است که تمامی اعضا خانواده می‌توانند از کلیه مزایای کارت اقامت یونان استفاده کنند.

برای آن که اقامت خود را در یونان تمدید کنید، هیچ الزامی به سکونت شما در این کشور وجود ندارد، مگر آن که بخواهید برای اخذ کشوروندی درخواست خود را ثبت نمایید. شما بعد از گذشت 7 سال از اقامت در یونان، می‌توانید برای دریافت کشوروندی اقدام کنید.

یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است و به همین جهت شما به همراه خانواده خود به آسانی به بازار آزاد اتحادیه اروپا دسترسی خواهید داشت. از سویی دیگر از این روش امکان زندگی و سرمایه‌گذاری در یونان را دارید و می‌توانید از آموزش‌ها و مراقبت‌های بهداشتی این کشور نیز استفاده نمایید.

البته شایان ذکر است که در اغلب موارد، برای نهایی کردن سرمایه‌گذاری خود بایستی در خاک یونان باشید. اما در صورتی که وکالتنامه را به یک نماینده قانونی بدهید، این شرایط وجود دارد تا کارها را از راه دور نیز انجام دهید.

شرایط دریافت اقامت طلایی یونان در سال 2024

برای اخذ گلدن ویزا یونان باید سن شما بالای 18 سال باشد. کشوروندی شما برای کشور غیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد و در هر کشوری که زندگی کرده‌اید تحت هیچ عنوان سابقه کیفری نداشته باشید. از سویی دیگر برای دریافت این نوع اقامت نیاز به سرمایه‌گذاری در یونان خواهید داشت.

اقامت خرید ملک یونان با ایران فرنچایز

یونان کشوری مهاجرپذیر است و سالانه متقاضیان زیادی از اقصی نقاط جهان از طریق روش‌های مختلف به این کشور مهاجرت می‌کنند. دریافت اقامت یونان از طریق خرید ملک یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است که پیش روی مهاجران قرار گرفته است.

کارشناسان مهاجرتی ایران فرنچایز می‌توانند در این مسیر همراه شما باشند تا تجربه مهاجرتی دلپذیر را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند. همکاران ما راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید ملک را به شما عزیزان ارائه خواهند داد و تمامی مراحل را وکلای مهاجرتی به صورت کاملا قانونی پیش خواهند برد تا در نهایت موفق به دریافت اقامت طلایی یونان شوید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *